lørdag 14. september 2013

Nyhetene strømmer inn..

Høsten er en nydelig tid,men dessverre så følger det ofte en del sykdom med høsten :P I to uker nå har jeg , og nå mistemann ligget med influensa. Er det ikke rart hvordan hver gang en er syk( i alle fall jeg) tenker " Hvorfor setter jeg ikke mer pris på det når jeg er frisk ? Når jeg blir frist skal jeg virkelig nyte dagene og sette pris på det.." Også blir jeg frisk og glemmer hele greia.. ;) Men denne gangen skal jeg prøve å huske på det! Det er så viktig å sette pris på de enkle tingene, som å være frisk. Det er så mange som sliter med sykdom, og så mange som tar det for gitt! Dagens lekse, he he :) Anyway.. Nå når det er kaldt og grått ute, er det jo såå koselig og fornye litt inne :) Vi har fått inn sååå masse lekkert i butikken nå! Lekre stager, lanterner, litt møbler osv..  Her er et lite utvalg. Gå gjerne inn i nettbutikken www.landstil.com for å se mer.
 
 
 
















klem Anette og Tone <3 p="">
psst.. Husk å nyt dagen <3 p="">

Ingen kommentarer: