tirsdag 19. mars 2013

Trendanalytiker Ståle Løkling


Foredrag på Amfi Madla med TRENDANALYTIKER Ståle Løkling.


      Dette er noe av det mest lærerike foredraget jeg noen gang har vært på!

Ståle Løkling engasjerte og fengslet alle i salen med sin tilstedeværelse,kroppsspråk og talemåte.
      Denne mannen kunne virkelig snakke for seg, han forklarte ting på en måte som var veldig lett for oss vanlige dødlige og forstå.

      Kort fortalt så reiser han rundt i hele verden og studerer trender,prøver finne ut hva vi kan forvente oss i fremtiden,hvordan ting kommer til og bli. Hvordan trender oppstår?  Hvorfor? Trekke paraleller med den store verden hjem til lille Norge.

      Jeg gikk ut av lokalet med et smil om munnen og hodet mitt hadde forlengst laget seg 1000 bilder og ideer hvordan jeg skulle gjøre Landstilbutikken bedre og mer interesant.

      Så dette tar jeg absolutt med meg videre ..Tusen,takk!

En trendklem fra Landstil jenta Åse Karin




    

Ingen kommentarer: