torsdag 14. mars 2013

Resultatet av oppussingen.....

                PASTELL,PASTELL,PASTELL

Tror de fleste ble litt store i øynene da jeg kom med disse 3 fargene og sa at vi skulle male utstillingen vår. Tror de fleste tenkte sitt og lurte på om jeg hadde slått meg i hodet :)
 Men jeg hadde sett for meg dette og ingen kunne rikke meg fra disse nydelige pastellfargene mine.
Jeg visste dette kom til og bli bra! Jeg har hatt to kjempe kjekke skole jenter på arbeidsuke denne uka,så de fikk jobben med å male veggen rosa.

Kundene måpte da de kom inn,tror de fleste var skeptiske....Men jeg kan si så mye som det,at jeg har hatt seks kunder bare i dag som ville ha fargekodene.Og det er jo bare så gøy!

Her kommer iallefall resultatet.Jeg er strålende fornøyd...(må jo skryte litt av oss selv)

Stor pastellklem fra Åse Karin på Den Franske Landstil Madla

Slik så det ut for en stund siden......
                                             Her er de 3 nydelige pastellfargene mine.....
                                                   Her er den brune veggen blitt til rosa....

                                            HER ER RESULTATET...Deilig, vårlig og friskt....

Ingen kommentarer: