onsdag 10. oktober 2012

"LYKTETRE"

I dag har jeg styrt på for å lage et "lyktetre"...

Syns dette ble så utrolig kult at jeg må bare dele det med Dere lesere.
Har rett og slett tatt 3 stk osp,å satt dem sammen i en kurv, det beste er nok å støpe trærne i en plast- bøtte,så kan du flytte trærne så mye du vil.Så setter du dem opp i en fin bøtte eller en stamp. Zink er jo utolig kult,da får du det rustikke og røffe..

Når ospen er "fersk" er det veldig lett å ta av barken. Da får du et fint og rent utseende. Men skal det da stå ute vil nok det komme mugg på det,så da anbefaler jeg å spraye det med klarlakk.
Jeg valgte å beholde barken på,syns det passet bedre i denne settingen.

Her er det kun fantasien som setter grenser... jeg har valgt å pynte med lykter,hjerter,steiner og stjerner. Men en kan pynte med hva en måtte ønske.
      Tenk så fantastisk til jul,å pynte med lyslenker,sløyfer og juleting....

Dette er kjempe enkelt og helt rått. Tenk når det er helt mørkt ute,så har du dette treet fullt med lykter og lys.
     MAGISK!

Ha en fantastisk kveld!

Stor klem fra Landstil jentene på Madla.


 
 
PS: Tar gjerne mot bilder viss noen prøver dette hjemme....

Ingen kommentarer: