torsdag 26. april 2012

Dagens antrekk

Vi har fått inn utrolig mange flotte nyheter fra CREAM .
 Det er en fornøyelse og pakke opp den ene herligheten etter den andre=)
.Fargene er så fantastisk flotte,og det beste av alt er at stylene passer perfekt til de tidligere kolleksjonene.Så her er det bare fantasien som setter grenser.

 I dag har jeg på meg en av de flotteste og mest romantiske kjolene jeg har sett: den bare MÅTTE bli med meg hjem=)
Koster kun kr 599,-. Og så  måtte jeg jo bare ha den nydelige jakken som passer helt perfekt til,den koster kun kr 799,- Og med strømper  fra den forrige kolleksjonen som koster kr 189,- så hadde jeg det perfekte antrekk.

Jeg har på meg strømpebukse,men hvis du vil lage antrekket litt "røffere",er det utrolig tøft med en tights til=)

Nyhetene fyker raskt ut her i Landstil butikken på Amfi Madla,det er allerede minket godt i str.så hvis du vil sikre deg noen av godbitene,gjelder det å være raskt ute=)

Og nå er det heller ikke lenge til 17 mai og festdager, så ta gjerne turen innom oss hvis du ønsker deg noe nytt!=)

Klem fra Landtil jenta Åse Karin


Ingen kommentarer: