onsdag 5. januar 2011

Moteshow med Landstil jentene

I går kveld hadde vi besøk av superskjønne Mona Lisa fra danske Cream. Hun hadde med seg den fantastiske sommerkolleksjonen som kommer inn i juni!
Og du verden for en kolleksjon; noe av det lekreste vi har sett på leeenge!!!
Her får du en smakebit!
Enjoy! Anette måtte bare prøve denne kåpen som kommer inn i august.
Litt av kolleksjonen vi bestilte=)
Søte Mona Lisa fra Cream
Markus koste seg med alle jentene og de skjønne prinsessekjolene!
Sjekk ut disse detaljene!
Rålekker!!!
Eller hva med denne ?
Eller denne ?
Wow; så lekker!
Dødsstilig!!
Enda mere snadder og til svært så gode priser=)
Skikkelig Odd Molly; men til helt andre priser!
Fargeskalaen var bare vidunderlig vakker!

Sjekk ut de detaljene!

Her er gjengen samlet; Mana Lisa til venstre og Landstil jentene
Landstil jentene Tone til høyre;Kjallaug i midten og Trine Lill til venstre=)
Enda flere lekre antrekk!
Søskenbarnet mitt Linda hadde en lang liste med antrekk hun bare "MÅTTE HA." Det samme hadde vi andre jentene i Landstil=) Her blir det rift om gobitene=)

Gullet Markus måtte selvfølgelig vise det siste kunstverket sitt til jentene=)



Jeg føler meg så heldig som har klart å skape meg et liv hvor jeg kan intrigere barnebarnet mitt Markus i hverdagen=)
Vi hadde en kjempekoselig kveld sammen og vi satt nesten med hjertet i halsen over alle de nydelige stylene!
Dette er god dansk klesdesign på sitt beste og vi gleder oss som barn til antrekkene begynner og komme=)
Ser du noe du liker; så send oss gjerne en mail til info@landstil.com så kan du forhåndsbestille=)
Håper du blir like inspirert og betatt som oss!=)
Klem Tone & Anette



















Ingen kommentarer: