torsdag 9. desember 2010

Skjønne bilder fra mitt søskenbarn Lindas hjem

I kveld var meg og Arne, Anette og min bror Rolf Harald; som er hjemme på besøk fra Afrika; invitert til middag hos mitt søskenbarn; og svært gode venninne Linda.
Linda som nærmest er som en søster for neg; er en racer på kjøkkenet og hun var den perfekte vertinne=)
Først fikk vi pinnekjøtt med tilbehør til middag og så delige vannbakkels til desert!=) Aldeles
nydelig; gid jeg hadde vært like flink på kjøkkenet som Linda er!=)
Vi koste oss skikkelig; og latteren gikk løst rundt bordet=)
MÅ bare vise dere noen bilder fra det skjønne hjemmet hennes!
Linda er like glad i interiør som Anette og meg; og vi har i årevis gått på auksjoner og loppemarkeder sammen=)
Hun elsker den franske landstilen og hjemmet hennes bærer tydelig preg at hun er i familie med eierne av Den Franske Landstil=)
Linda er også svært glad i antikviteter og har på en mesterlig måte klart å blande gammelt og nytt!
Se og la deg bli inspirert! Dette inngangspartiet blir en møtt av!

Lekre detaljer i en trapp.

I gangen sier en sjablong mere enn tusen ord.

Nydelige detaljer i gangen.




Ah; så vakkert med englevinger hengende på gamle bilder.

Nydelige stilleben; også her i gangen.
Glass og fattigmannssølv i en skjønn forening.


Vakkert; ikke sant?

Dette er en gang hvor ingenting er overlatt til tilfeldighetene og hvor en føler seg velkommen=)



Vakkert stilleben i trappen=)

Med blikk for detaljer; inni stuen.

Sjekk ut dette vakre skapet som står inni stuen! Funnet på en auksjon.


Linda har en svært stilsikker hånd; en herlig miks av nytt og gammelt.> Sjekk ut juletreet i hvitt & sølv. Nydelig...



Nytt stilleben på kjøkkenet.


Min bror Rolf Harald,Anette & Linda. Vakkert stilleben.

Ute i gangen. Putene vi lagde det første året vi drev=)


Skjønn figur i glassklokke.


Gammel skodde med lyseranke fra Landstil.



På kjøkkenet; sort granitt på bordplaten og sølvfat med fattigmannssølv. Vakkert!


Venetiansk spel med blomsterranke i stuen.


Igjen; nytt & gammelt.


Sjekk ut denne lekre kommoden i gangen!



Josef,Maria og Jesusbarnet ; fra Landstil.


Pyntet til jul med grønnt.
Dette vakre stillebenet blir du møtt av i inngangspartiet!





Det ser ut til at blikk for vakre detaljer ligger i familien!

Tusen millioner takk Linda for en kjempekoselig kveld! Det trengte vi!=)
Må bare også få fortelle deg at jeg er umåtelig glad i deg; og uten alle mine kjære; er du den personen jeg setter mest pris på!!!
Vet at Anette føler det samme=)


Stor klem fra Tone & Anette



























































2 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

Kjempekoselige bilder ;)

Caroline sa...

Så utrolig vakre bilder fra lindas hjem,mange flotte detaljer:)Alltid koselig å kunne komme til venners/familiers dekkede bord...Å bare slappe av med god mat og god stemmning.Ha en flott helg.Klem Caroline