fredag 4. juni 2010

På Cabriolettur

Nå har sommeren kommet til Moi! Jippi, og alle hjerter gleder seg=)
I dag har vi hatt en herlig dag . Kjellaug som jobber i butikken på Moi har en lekker blå Cabriolet, og den fikk vi låne for en prøvetur=) Vi kjørte litt på rundgang; siden alle av oss ønsket å prøve vidunderet! Og så kjørte vi selvfølgelig med åpent tak! Markus var fra seg av begeistring og lurte på om vi ikke "kunne kjøre heile tidå."Og jeg må jo innrømme at jeg var fra meg av begeistring selv i det vinden blåste i håret mitt=)
En kjempekoselig dag som jeg håper vi får mange flere av!
Klem Tone









3 kommentarer:

Minka sa...

Hehe, tenker det var stas for både stor og liten..Deilig med slik tur i det flotte været..Ha en flott helg,klems..

Den Franske Landstil sa...

aah dette så luftig og spennende ut;)

i natt er det avgårde til st tropez, nice og monaco!! fransk mat og fransk musikk! gleeeeder meg;) skal ta masse bilder til bloggen!
klem susanne

Guttemamma sa...

Hi hi,ser jo herlig ut! Fiin helg videre!
klem♥