tirsdag 11. mai 2010

Fikk den gaven fra kunde i butikken

Må bare fortelle om noe som skjedde i butikken. En av de faste kundene våre fra Stavanger kom med gave til meg sist hun og mannen var på besøk. Dere kan tro jeg ble glad, rørt og nesten stum( helt uvanlig til meg å være=)
Kunden som har blitt en god venninne av meg; hadde laget dette lekre bildet utav servietter hun hadde kjøpt hos oss.Og så kom hun og gav det ene bildet til meg. Disse engleserviettene fra Sagen,fantastiske til å lage bilder av!

Med mange forskjellige motiver.





Vi har nettopp fått inn ny forsyning av disse herlige serviettene=)














Og her er bildet og rammen jeg fikk!!! Er det ikke vakkert? Tusen millioner takk Anne Lise!!!
Du aner ikke hvor glad jeg ble for bildet!!! Det har fått æresplassen på hyllen i stuen.





Klem Tone






3 kommentarer:

-monica- sa...

Så sillt og så fint!
Alt som går an tenker jeg, ved å lese rundt om all kreativitet.

Deg vel unnt.

-monica-

Snuskebassa sa...

NYDELIGE servietter! Kjempeflott utgangspunkt for bilder med et nostalgisk preg.
Så kjekt å få det i gave. Det er verdt mye strev og slit i butikken når du får slike flotte opplevelser. En aksept for hyggelig arbeid og god service :-)

Klem fra Liv

Moccashusblogg sa...

Kjempe fine servietter. og fine blogg du har =) klem fra mocca