torsdag 22. april 2010

Tones hus på trykk i Vakre Hjem & Interiør, 3 mai!!!

Til de av dere som ikke har fått det med dere; vi har flere gledelige nyheter å melde denne måneden!!!
Den første er at Landstil huset; Hola på Moi, hjemmet til Tone og Arne, kommer på trykk i Nordens vakreste interiørmagasin Vakre hjem & Interiør!!! Bladet utkommer den 3 mai og nå er det bare å glede seg=) For det gjør vi!
Redaktøren Marianne har gjort en megajobb med det magasinet og vi er såå stolte over at hjemmet vårt kommer på trykk i vårt favorittmagasin!!!
For de av dere som enda ikke har fått det med seg, så har Marianne opprettet en facebook gruppe for de av oss som elsker bladet og den franske sjarmerende landstilen, og facebook gruppen er blitt utrolig populær. For å registrere deg som fan, gå inn på http://www.facebook.com/home.php#!/pages/VAKRE-HJEM-INTERIOR/109718842391191?ref=ts
Klem Tone

3 kommentarer:

-monica- sa...

Jeg gleder meg veldig.
Spennende!

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei:) Gleder meg, skal komme noe fra butikken hos meg og men er ikke sikker enda på når..
Ha en flott helg:))

Bodil sa...

Så gøy!! :) gleder meg!! :)