mandag 26. april 2010

Den franske inspirasjonen fortsetter

Her i Landstil er vi i vårmodus! Og god inspirasjon kan en ikke få nok av! Her kommer noen bilder fra hjem som inspirerer meg STORT.
Første bilde er fra bloggeren hvitur Lakkris - et fantastisk vakkert og inspirerende hjem. Og siden jeg er hektet på gamle franske skodder sier jeg bare wow, se så lekkert! Gamle vinduer er også en av min lidenskap. De er bare så stemningsfulle.
Foto: hvitturLakkris
Og så er jeg som sagt i sommermodus. Selv om jeg har min egen amerikanske porch, synes jeg dette bildet fra Santa Monica i California er en drøm...


Og så elsker jeg gamle spesielle sjesilonger; spesielt i fransk stil. Her fra Blanc Mariclo`



Og dette bildet får meg helt våryr! Tenk så vakkert det blir når alt om kort tid slår ut i full blomstring! Hagen er et prioiteringsprosjekt denne våren! Nå skal drømmer virkeliggjøres.

Alle foto er hentet fra bloggen til sweatasacandy
Hva sier du? Er ikke dette god inspirasjon?
Klem Tone




5 kommentarer:

Leigha sa...

Absolutely love Sweet as Candy!

-monica- sa...

Det der varmer hjerte, og fra topp til tå.
Noe så yndig og levende.
FOR en tid vi har foran oss ja.

Lykke til med drømmer i hagen.
:)

En fin mandag ønskes dere.

-monica-

desde my ventana sa...

Hello Anette,
Very beautiful post,sorry your image #3 is not California is SPAIN,you can see in
www.micasarevista.com/casas/campo/campo24/campo24_6.shtml
Have a nice day,
Cecilia

My home is my Castle sa...

Heeelt nydelige bilder !!!
Ja Güa har det bare så utrolig lekkert.. sukk...Men det har jammen du og Tone ;)
Takk for herlig inspirasjonsbilder..

Klem,Kari

Den Franske Landstil sa...

åååh! kan forelske seg i disse bildene rett og slett!

klem susanne