søndag 7. februar 2010

Kundekveld i Tannger Fredag 12 feb kl 19.00

Fredg 12 februar kl 19.00 inviterer vi til kundekveld i butikkeb på Tananger!

Det vil bli stor mannekengoppvisning av 2 flotte kleskolleksjoner
30% rabatt på gamle varer
Trekning av gavekort på 500 kr

Vi venter også inn et lass med gamle franske varer denne uken og endel nyheter ellers, så dere kommer først til mølla på disse :)

Ta gjerne med dere noen venner :)

Gi beskjed her, på facebook, på 47351359 eller på info@landstil om hvor mange dere blir!

Gleder oss til å se dere!

Klem Anette og Tone

3 kommentarer:

-monica- sa...

Heia!

Jeg kommer på kundekveld til fredag, i Tananger.
Gleder meg veldig!

Takk for alt det dere, gjør for deres kunder.

-monica-

Behindabluedoor sa...

Hei..Takk for sist ;) Jeg har nå publisert innlegg fra kundekvelden. Hadde litt problemer underveis så det ble publisert i flere innlegg. Alle under etikett "Landstil". Dere må gjerne "låne" noen bilder fra meg, og merke hvor de er lånt fra. Ha en flott dag. Klem fra Mona

-monica- sa...

Jeg ligger såklart strekk ut med spysyke og gjør ikke annet enn å arge meg over det.
Hadde gledet meg sånn!
Gleder meg likevel til å stikke innom, når jeg er frisk igjen, for nyheter, skjøret jeg har ventet på og ene hyllen.

Håper kvelden er magisk for dere som er der. :snufs:

-monica-