søndag 20. desember 2009

Hei alle sammen..

Det er en stund siden jeg har skrevet her nå. Det har vært en tung tid etter at vi måtte avlive hunden vår, Betsy. Så jeg har ikke orket noe annet enn det som MÅ gjøres. I tillegg har det vært mye å gjøre med butikken, juleforberedelser osv osv.. Men jeg har vært innom å kikket hos dere alle sammen :)

I helgen hadde vi julebord, så her kommer det ett par bilder fra det.




Meg, Kjell Ivar og gullgutten Markus

Tone, Arne og Kjellaug med mannen sin Leif



Tommy og Lukas




Markus, Lukas, Tommy, Arne og Meg


nam,nam....



Markus, Mamma, Kjellaug og meg

Snakkes jenter, Natta!

7 kommentarer:

Prinsessen paa erten sa...

Kjempefine bilder...
Husker du skrev om hunden som skulle avlives for en stund siden... Følte virkelig med deg for jeg vet hvordan det er... Har selv opplevd å måtte avlive et kjært familiemdlem.
Nå skal jeg snart hjemover i julen, og da må lille Fia Lisa, pusekatten min, være på kattepensjonat.
Og bare DET takler jeg helt forferdelig.... Griner som en liten unge hver gang.

Håper du og dine får en fin jul 6 et riktig godt nyttår.

- Gleder meg til å komme innom butikken etter nyttår. Mannen har lovt å ta med seg hengeren....
Iiiiiiiihhhhaaaaaaa :) :)

-Stor klem

Behindabluedoor sa...

Hei Anette. Godt og se dere tar dere tid til litt kos innimellom alt julestria, er kjempeviktig det også =) Håper dere får en kjempetrivelig jul! Klem

Monica sa...

Huff, så leit å lese om hunden deres! Vet hvordan du har det, man mister et kjært familiemedlem!

Håper dere får en fin jul tross alt! :)

My home is my Castle sa...

Innom en liten tur for å ønske deg og dine en riktig GOD JUL :)

Juleklem fra Kari

Home By Virginia sa...

♥ Titter innom for å ønske dere en riktig GOD JUL ♥

Klemmer fra Malin Virginia

vosgesparis sa...

Wishing you all a Mery Christmas and a happy new year

My home is my Castle sa...

Vil få ønske dere et riktig Godt Nytt År !!
Jeg gleder meg til å følge dere videre :)
Takk for et flott bloggår og tusen takk for alle de gode hilsenene dere legger igjen hos meg . Jeg setter så utrolig stor pris på dem :)
Nytt år og nye muligheter...
Nyttårsklem fra Kari