onsdag 2. desember 2009

Bilder fra stua mi..

Her er litt bilder fra stua mi.. Bildene ble tatt for ca en måned siden da, men der ser noenlunde likt ut enda :D




Dette er en gammel lampe jeg kjøpte p loppemarked og malte hvit.. elsker den!
Dette er en gammel dobbel lampe, kjøpt på loppemarked og malt hvit.. nyyydelige utskjæringer!




Her ser dere litt mer av den ... Elsker disse gamle lampene mine!



Masse puter og pledd er et must her i huset, spesielt p høsten! Og stearinlys!!!

Har nettop hengt opp disse bildene over sofaen... klarer ikke helt å bestemme meg for om de passer der og om jeg liker rammene....

Gamle franske skodder er bare såå stemningskapende!!

Bilde av sofaen i et litt annet lys... Den runde puta i midten er såå koselig! Og bryter litt til de røffe putene fra J.D.L.

Lekker lysestake fra H.D. Elsker den også :)

Et gammelt skap kjøpt på fretex og malt hvit, det samme med messingstaken oppå. Bildene oppå er fra Justøya, barndomshjemmet mitt!!!

Samme som i stad, bare tatt uten blits.

Stua opplyst av stearinlys.. sååå koselig!!! Måneskinnslampa skal ikke henge der altså, måtte bare få den opp fra gulvet og vekk fra Markus ..he he he..








fatet med lys og boksen til å gjemme alt rotet som ofte havner på bordet :)

En gammel søt pute fra gården til mamma og de.



Godstolen full av pledd og puter, Puff fra J.D.L med hvitt pledd over og den søte gamle puta på.


Ja det var fra den ene siden av stua mi.. Den andre siden får dere ikke se med det første, for den har ungene okkupert med leker og all slags galskap :)

Ha en flott Torsdag alle sammen!!!

Klem fra Anette

8 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

så koselig og stemningsfullt i stuen din...

Alle de herlige detaljene...likte veldig godt lampettene dine...

Ønsker deg en fin torsdag..

Klem Kerstin

:) sa...

Så utrolig gjennomført og fint du har det! Elsket de putene dine... :)

frøken olsens drømmer sa...

så flott du har det ;))
kjempe koselig...
og grattis med ny butikk !!
Ja tenk nå er det igjen tid for oss butikk eiere å selge unna !
en god ny dag med masse salg ønsker jeg dere
klem fra meg ;))

atinybitofheaven sa...

ååååh for et vakkert hjem du har.. supermissunelig på de franske skoddene !!

Ha en vakker desemberdag :-)

Monas verden sa...

Hei Anette,
Så koselig du hadde det, takk for titten inn i stuen din, gleder meg til å se andre siden.

Ha en flott torsdag!

knib fra Mona

My home is my Castle sa...

Helt nydelig i stuen din :)
Så mange vakre detaljer, puter og pledd :))

Ha en fin dag
Klem,Kari

Minka sa...

Masse flotte bilder, du har det så utrolig gjennomført. Og Justøya er jo bare helt fantastisk, har familie der ute..
Klem Kristin

Bettina/Strandflickorna i Lysekil sa...

Hej Anette!
Ett sånt fantastiskt fint hem du har!! Jag håller på att renovera mitt hem och jag hittar många fina tips. TACK!

Saltstänkta hälsningar från Bettina/Strandflickorna i Lysekil
www.strandflickorna.se