fredag 9. oktober 2009

Lekre ting i nettbutikken...

Haugevis av nyheter blir lagt ut på nettbutikken disse dagene.. Vi har ligget litt på etterskudd med å få varene ut, men nå kommer de på løpende bånd :)

Kjempe søte sinkbokser

Lekkert fuglebur! Såå dekorativt med kubbelys inni!!!



Nyydelig bånd...

Lilje magnet...
Søt kortholder....


Lekre kort.

Pute og løper til stol.
Puter...



Tøffe strykemerker.

Sjablonger...
Sjablonger...


Bare et lite utvalg av det som ligger på nyheter nå, og masse masse mer er på vei!
Gled dere og enjoy!
I morgen tidlig reiser vi til Moi. Markus skal i bursdagselskap til ei venninne så vi må dra tidlig! Så må nesten snart i seng.. Jeg er en merkelig person, Jeg HATER å legge meg, men ELSKER å sove.. ha ha, merkelig kombinasjon det der! Har alltid vært et nattmenneske jeg, det er da energien kommer og jeg får lyst å rydde,vaske,osv osv... Gikk greit før, men er vanskeligere nå som jeg har barn som skal opp om morgenen! Heldigvis har de arvet mitt sovehjerte og sover godt!
Det er mye å gjøre på Moi fremover iallefall! Denne uken skal vi pakke opp MASSE julevarer og pynte butikk og hus til kundekveld på fredag. Da får kundene komme opp og se huset til mamsen. det er så mange som har spurt om å få komme og se etter at de pusset opp, så nå var det på tide :)
Ellers så skal vi jo overta hallen på siden av butikken og utvide der, så der skal det males og styres, det kommer til å bli så bra så!
Jeg er jo veldig mye på Moi som sikkert mange av dere har fått med dere, så når jeg endelig er i Sandnes,slik som denne uken, så har jeg en tendens til å shoppe litt..ha ha ha.. For på Moi er det jo ikke annet enn mat å få kjøpt...ler...
denne gangen har jeg virkelig overgått meg selv tror jeg.. med en liste som inneholder :
Odd molly kjole
Odd molly topp
jeansbukse
cordfløyelsbukse
bukse
Malene birger topp
Iis kjole
noa noa kjole
noanoa genser
noa noa topp
noa noa vest
noa noa sokker
4 bodyer til Lucas
Joggedress til Lucas
selebukse til Lucas
2 stk gensere til Lucas
3 gensere til Markus
sokker til Markus
Litt leker
uhm... ja jeg får satse på at vi vinner i lotto snart, for nå er jeg blakk!!!
Bilder av innkjøpene mine kommer snart!
Ha en flott helg videre!
Klem Anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei sann:)
Koselig å titte innom hos dere igjen. Bloggen var blitt så fin:))
Må også si takk for sist, det var så koselig å skravle med dere..

Dere må ha en super fin helg.
Klem Anita

Prinsesse Elin sa...

Hei you
Shopping...me love:) Du er ikke riktig klok:) Men men av å til så må man bare.
Jeg skal se om det passer den helgen. Håper det for jeg har så lyst til å se hvordan huset har blitt. Det ser drit lekkert ut på bilder men som regel er det hundre ganger finere live.
Goe knib:)