onsdag 18. juni 2008

Vi feirer 3000 kunder!!!

Før helgen oppdaget vi at vi hadde rundet 3000 kunder! ( ja vi jobber alt for mye, så vi oppdaget det litt for sent)


Men dette må da feires, ikke sant :)


SÅ dermed trekker vi ut 1 kunde som har handlet hos oss, fra Tirsdag til førstkommende søndag, som vinner en herlig sommerpakke til en verdi av ca 3000 kr!

Pakken består av pledd, pute, voksduk, sminkeveske, blomster,kort, duftlys, osv osv.. masse herlige sommerting!!!
Ser det ikke lekkert ut! Gleder meg til å se hvem den heldige vinneren blir!

Jeg kommer sterkere tilbake en annen dag med referater fra livet her på Moi :)
Ønsker dere alle flotte dager videre og håper dere har bedre vær enn oss iallefall, her regner det hver dag :(
Klem fra meg :)

4 kommentarer:

VINTAGELINE sa...

Hei tone og Anette

Gratulerer!!! Dere får det virkelig til.
Åååå så mye fint, heldig er den som vinner trekningen.

Klem Line

vosgesparis sa...

Gratulerer!!! With your 3000th costumer!! yo go girls ;)

Mitt hvite hus sa...

Gratulere med alle besøkende:=) Ikke noe rart for dere har en fantastisk nettbutikk som bugner av utrolig vakre ting:=)
Storkoser meg enormt hver gang jeg er innom butikken og det er ofte:=)

Varm klem fra Kerstin

Magdalena sa...

så gøyt å finne dere her... vakkert bilde!!~~
klem , magny