tirsdag 24. juni 2008

Hei Jenter :)

Hvordan går det med dere? Håper dere har hatt en fin st.hans og kost dere med familien, til tross for det dårlige været vi har hatt.

Jeg er såå lei av regn og vind nå.. Her på Vestlandet skulle en tro at det er senhøst ! I går blåste det så mye at jeg trodde huset skulle falle fra hverandre.. Men i dag har heldigvis solen tittet fremm igjen innimellom. Håper så inderlig at vi får en varm og fin sommer!!! Selv om det ser dårlig ut foreløpig..
I forfjor når det var rekordvarm sommer gikk jeg høygravid og vi holdt på å renovere huset vårt, så den sommeren forsvant uten at vi fikk nytt den i det hele tatt, i fjor var jo sommeren forferdelig, så jeg hadde så håp for denne sommeren.. Krysser fingrene for at varmen kommer snart og holder helt til sept :)

Her går dagene i jobbing, stort sett. det er så masse å gjøre både i butikken og nettbutikken. Jeg kan ikke få sagt det ofte nok : Jeg er så heldig som får jobbe med hobbyen min, noe jeg elsker! Uansett hvor mye arbeid det er, så koser jeg meg med det. Om det er å pakke ut varer, svare mail, pakke varer og sende de, osv.. alt er så mye gøyere når det er noe en liker, pluss at en jobber for seg selv da :)

Utenom jobbingen koser vi oss med lille prinsen min som blir større for hver dag og lærer nye ting og ord hele tiden.. Han vokser så fort og jeg føler alt skjer så rask.. Skal det gå i denne farten er han jo skolegutt før jeg får snudd meg.. Selv om jeg selvsagt er såå stolt av han for alt han lærer og slikt, men samtidig så savner jeg stundene fra han var liten.. når han lå i armene mine og sov søtt, vil ikke at han skal bli stor :(

Ja ja.. bare litt sutring fra meg her jeg sitter hjemme i stua etter en fin dag ute med Markus.. Vi har vært på lekeplassen og lekt med andre unger og kost oss! Også har jeg pakket ut varer fra 2 leverandører i dag! Masse masse fine ting, både hageting, pokaler, benker,NYDELIGE speil, lys osv osv.. De siste ukene har varene bare strømmet inn her, så det blir jevnlig lagt ut nyheter på nettsiden www.landstil.com Det er sååå masse fint nå, og jeg har allerede fått med meg ett par ting hjem.. hi hi hi.. :)

Nei, jeg får vel ta kvelden snart jeg..
Ønsker dere alle en fin kveld og lover å komme tilbake med bilder fra livet vårt her på Moi :)

Stor klem

7 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Hei
ja hvem ønsker ikke at somrene skal være varme og solfulle slik at vi kan nyte utelivet hele tiden. men kanksje vi bor i feil land (hi hi) har jeg funnet ut:=)
Ja med barn går tiden fort . Mine er blitt ganske store og jeg tar det i meg noen ganger å savne den tiden de var små. Selv om det er deilig nå også:=)

Skjønner at du storkoser deg med jobben du har når en får jobbe med hobbyen. Slik kjenner jeg det også , med hunder som er min andre hobby. Hvis jeg kunne fått jobbet med interiør hadde det veært helt perfekt:=)

Ha en fin kveld:=)

Klem:=)

tinemor sa...

Deilig når man kan koze seg med disse nurkene våre!
Men de vokser fort.
Et botemiddel er å få flere!! ;-)

Miriam sa...

Ja, det er litt kjipt vær for tiden. Men forrige sommer skal IKKE gjentas. Sommeren kommer - det er den nødt til i år :)

Ja, du så på bloggen min at jeg hadde vært innom butikken hos dere :) Det var en søndagformiddag, men du var ikke der. Ellers så hadde jeg nok sagt hei ;) Men det var en utrolig flott butikk dere har fått, det skal iallfall sies. Håper det ikke blir alt for lenge til jeg får tatt turen innom igjen.
Ha ei flott helg (varm og solfylt forhåpentligvis)
klems Miriam

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Var utom deres butikk den 26.juni kl 10. Men dere åpnet ikke før 12:( Det var veldig synd da!! Så så koselig ut!!!
Kommer sikkert forbi igjen!
Ha ei nydelig uke!!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! Bare å nyte tiden mens prinsen er liten , huttetu så tiden flyr, svusj så dekker en konfirmasjonsbordet hi hi. Er hjemom tur etter en aldri så liten Europa ferie så suser vi videre på måfå en eller annen plass, kanskje Sverige?!..hvem vet hvor haren hopper, deilig med ferie og ingen hast. Men du, lurer på en sak, har nemlig sånn sansen for produktene til franske Comptoir de Famille, men så og si ingen fører merket av nettbutikkene, dvs, noen gjør men har tatt inn svært få produkter og de har jo de nydeligste saker i et bredt spekter slik at det vil være noe for alle.Bare serviettene er jo til å dåne av, sukk!! Steintøyet deres er bare superlekkert og fargene er lett og kombinere med feks greengate som jo er populært. Jeg har jo min faste shoppeuke i Danmark og Frankrike hver sommer så huset mitt er fullt av CdF men tenker at nå jeg viser noe av det jeg har handlet kommer spørsmålene om hvor .... jaja et lite ønske fra meg det her he he. Suste forbi butikken lørdag kveld men da var dere stengt selvfølgelig...hmmm Superspeed sine rutetider er ikke alltid shoppevennlig :o))))
Videre herlig sommer til dere.
Sommerklem

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei igjen, ja neste gang får jeg ta mot til meg å ringe;o)) Vet du, nettopp bodd på feriesenteret Grønhøj Strand, en halvtime fra Hirtshals. Helt supert sted med store leiligheter og fantastisk uteområdet for barna. 1o min til Løkken sentrum og Fårup sommerland.Blåser jo endel der oppe i nord men det gjør det vel egentlig langs hele vestkysten. Be om en leilighet med fliser på gulvet og ikke teppe om det blir aktuelt. Vår leilighet var nemlig finere enn våre venners så helt klart at noen er nyoppusset mens andre trenger en make-over hihi, God tur og videre en herlig sommer.
Klem

tinemor sa...

God tur til Danmark!
Jeg kommer etter om to uker ;-)
God sommer og ferie!